Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 22 View Live

I Winter-Wonderland

Tester mobilblogging for første gang... MÅ bare innom og hilse på dere for å fortelle at vi nyyyter tilværelsen på hytta i strålende vintervær! Vi går turer på ski og til fots, og koser oss med god mat...

Nytt år = nye prosjekter + og nye feriemuligheter

Jeg har ikke før fått ryddet vekk julepynten før hjernevirksomheten er irriterende høy i forhold til å tenke ut mer eller mindre nødvendige prosjekter her i heimen. Vi har ikke før kommet oss hjem...

Kreta - here we come

Etter mye googling, tenking og mange gode råd, har vi omsider fått bestilt oss sol og varme til sommeren. :-) Valget falt på et hotellkompleks på Kreta som heter Alexandra Beach. Det ligger på...

Visit Bodø

Overskriften i innlegget gjenspeiler tittelen på den offisielle reiseguiden til Bodø, for øvrig en god og allsidig guide, som det kan være verdt å ta en titt på hvis du har tenkt deg til de traktene...

Europakart for nordmenn

Det er vel omtrent på denne måten vi nordmenn ser Europa, er det ikke?    Jeg kjente meg i alle fall godt igjen i denne noe humoristiske illustrasjonen, som jeg knabbet av en Facebookvenn for å vise...

Kreta 2012

Sjelden har vel uttrykket "Bedre sent enn aldri" passet bedre enn nå. 2 og en halv uke etter hjemkomst deler jeg nå et ras med bilder fra den deilige Kretaferien vår her på bloggen. Vi holdt til på...

Ute og lufter vingene

Gooood morgen, venner!!Jeg har rukket å være oppe noen timer allerede og har i samarbeid med Norwegian satt kursen mot det kalde nord.Kan jo ikke fri meg fra å synes det er litt kult å surfe og...

En dag i Bodø

Flyet mitt landa i Bodø rett etter klokka 10 i dag tidlig. BP henta meg på flyplassen og siden da har vi hatt en allsidig dag...Vi innlosjerte oss i ei superkoselig rorbu/naust som vi har vært så...

Opplevelser

Vi ferierer jo i Bodø for tiden, og her mangler det ikke på opplevelser...I går var vi på kunstutstilling, kafé (igjen!) og ikke minst koselig middagsbesøk hos familie på Ilsøya og gravlunden på...

Bilder fra Bodø

Lovte dere en siste bit med bilder fra ferien i Bodø, og de kommer her før leggetid... Dette er det koselige sjøhuset vi ferierte i! Heldige oss fikk låne det av snille Jens og Grete. Utsikt fra...

Jentetur til København

I helga var noen av mine beste venninner og jeg på herlig jentetur til København. Målet var å være sammen og bare kose seg. God mat og drikke, samt godt lag med supre venninner sto på ønskelista mi i...

Turen går til...

Skuldrene er i ferd med å senke seg. Smoothien smaker friskt og gjør godt i en trøtt, men forventningsfull kropp.Vi sitter klare for å gå ombord i flyet som skal frakte oss til etterlengtet sol og...

Lever livet i Playa de las Americas

Jepp, livet er herlig i Playa de las Anericas! Sola varmer oss godt og uten forstyrrelser av nærgående skyer, mat og drikke er smakfullt og innbydende, hotellet er moderne og lekkert. Det eneste jeg...

Bilder fra Tenerife

Omsiiider kommer bilder fra Tenerife her på bloggen! Som jeg skrev der nede var nettet veldig ustabilt, så jeg ga til slutt opp å laste opp bilder. Nå har jeg riktignok vært hjemme igjen i noen...

Bilder fra Tenerife, del 2

Jepsi pepsi - under følger del 2 av bildene fra ferien vår på Tenerife!   En av feriedagene leide vi denne sneisne cab-en og reiste øya rundt på egenhånd. Vi fikk se majestetiske Teide, lavalandskap...

Hilsen fra Dubai

I disse dager er min kjære Benn Peter på jubileumstur med jobben sin til Dubai! Han har det etter sigende veldig fint - varmt, luksuriøst og med minneverdige opplevelser. I dag fikk jeg tilsendt noen...

Vips!

Sitter på SAS-flyet på Gardermoen og venter på at de skal fly meg trygt hjem igjen til Sola, og tenker at dette kan være siste gangen jeg flyr med dem... Jeg håper de finner en løsning på den...

God tur til Spania

I skrivende stund sitter Astrid og resten av spanskgruppa på flyet på vei til Spania. De skal tilbringe hele 10 dager i private, spanske hjem. Tenk hvor godt språklig utbytte det har forutsetning for å...

Ferieliv

Jeg vet jeg er en elendig blogger i disse tider, men vips så titter jeg visst innom... ;-) Her er et lite knippe fargerike bilder fra BP og min roadtrip hos søta bror:Som dere ser går det i shopping og...

Siden sist

Etter at jeg skrev forrige innlegg reiste vi over til Danmark. Vi kjørte gjennom København, krysset både Storebælt og Lillebælt på imponerende broer, og ferierte i Ebeltoft, Århus og Skagen, før vi tok...

Browsing latest articles
Browse All 22 View Live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.